Melek hanımın dileklerine katılmamak mümkünmü?

ARDAHAN PRESS GAZETESİ OLARAK HEMŞEHRİMİZ HAKKI DEMİR'İN BABASINA ACİL ŞİFALAR DİLİYOR VE BU KONUDA BİR YAZI YAZAN MELEK HANIMIN YAZISINI SİZLERLE  PAYLAŞIYORUZ




Bu sabah Demokrat Parti İstanbul Teşkilat Başkanı Hakkı Demir'in 'arkamdaki dağ yıkılıyor, dualarınızı bekliyoruz' çağrısı ile aldığım haber bir kere daha bana öğretti ki; bir saniye sonra ne yaşayacağımız belli değil, o nedenle hayatında ne yapman gerekiyorsa yapacaksın ve ertelemeyeceksin...
Demir'in arkamdaki dağ yıkıyor üzerime dediği, muhterem, hayır sever insan babası Giyasettin Demir'in yoğun bakıma kaldırılmasıydı...

Giyasettin Demir  79 yaşında olmasına rağmen, koca çınar gibi dimdik ayakta, evlatlarını, torunlarını ve çevresindeki insanlara hayata dair, doğru ve ilkeli yaşamı öğreten bir şahsiyet...
Zaman zaman sohbetlerimiz olmuştu, söz vermiştim, hayatını videoya alıp yayınlayacaktım bugün yarın diye erteledim durdum...

Şimdi 30 saattir yoğun bakımda ve hayata tutunmanın mücadelesini veriyor...

Hastanenin önü ana baba günü, evlatları, torunları, kardeşleri, yakınları, sevenleri dua ediyor, koca çınar'ın biran önce ayağa kalkması için...

Hastanede endişeli bekleyiş sürüyor...

Soruyorlar ne oldu ? diye...

Evin büyük oğlu Hakkı Demir, ne kadar göz yaşlarını içine akıtmaya çalışsada anlatıyor...

' Dün oğlum Gökhan'ın sözünü kesmek için hazırlık yaptık. Babam traşını oldu, giyindi tam çıkacağımız zaman 'alnımda bir ağrı var' dedi. Hemen kuçağıma aldım ce hastaneye kaldırdım. Tansiyonu fırlamış, beyin kanaması' burada cümleleri boğazına diziliyor, Demir'in...

Sessizlik hakim hastanenin önünde, herkes içeriden gelecek iyi bir haberi bekliyor...

Giyasettin baba koca çınar gibi, ameliyattan yeni çıkmasına rağmen, çektiği acıyı, ağrıları yansıtmadı evlatlarına, üçgün önce evlatlarını topladı başına 'hadi tapuya gidiyoruz, herkes hakkına düşeni alsın, sonra ben gidince arkamdam söylenmeyin' dedi ve herkese tapularını verdi...

Torunu Gökhan'ında mürvetini görmek istiyordu. Gittiler Allah'ın emri ile istediler. Giyasettin baba ' bu işi uzatmayalım, hemen söz keselim' dedi...

Cumartesi söz kesmeye gideceği zaman, yoğun bakıma kaldırıldı...

Hastane bahçesinde bunları dinlediğimde, dedim ki; ' Giyasettin baba, koca çınar gibi o dev cüşcesine rağmen fani dünyadan ayrılacağını bilerek, evlatlarına ve torununa son görevlerinimi yapıyordu...

Rabbim bilir en doğrusunu...

Giyasettin baba için dualarımız, hayata yeniden tutunması için, evlatlarının, torunlarının ve sevenlerinin dualarının kabul olmasını yüce rabbimizden niyaz ediyoruz..

MELEK ÇALIKOĞLU



www.mehmetaliarslan.name.tr