ARDAHAN TANITIM GÜNLERİ




MEHMET ALİ ARSLAN Ve CNN ARDAHAN'dan ARDAHAN TANITIM GÜNLERİNE TAM DESTEK sosyal medya siteleri ve sayfalarında milyonlarca kişi tarafından takip edilen gazeteci yazar sosyal medya uzmanı MEHMET ALİ ARSLAN ve yeni oluşumu CNN ARDAHAN'a bağlı adminler 23-24-25-26 Kasım tarihlerinde istanbul maltepede yapılacak ardahan tanıtım günlerine tam destek geldi konu ile ilgili bir açıklama yapan gazeteci yazar Mehmet Ali Arslan Ardafed ardahan

dernekler federasyonu öncülüğünde yapılacak ardahan tanıtım günlerini önemsiyorum bu büyük etkinliğe hiç bir ardahanlının sesiz kalmaması lazım diye düşünüyorum.. gerek şahsım gerekse bana bağlı oluşumlar bu etkinlikte yer alacaktır destek olacağız mehmet ali arslan ve oluşumları ardahan için yapılan her güzel çalışmaya gönülden destek olmuştur olmaya devam edecektir diye konuştu


HERKES İÇİN www.mehmetaliarslan.name.tr